Tuesday 31 May 2016

Filled Under:
,

TERBONGKAR JUGA AKHIRNYA.. PUNCA SEBENAR GADIS BUNUH DIRI DARI TINGKAT 16 YANG MENDAPAT PERHATIAN MELUAS DARI NETIZEN


Seorang gadis cantik ditemui #maut selepas dipercayai bunuh diri dari tingkat 16 sebuah pangsapuri di Jalan Gangsa, George Town, Pulau Pinang, pada Khamis lalu, kini mendapat perhatian meluas dari netizen.

Gambar mayat mangsa, Darshwini #Premkumar, 21, yang ditemui ngeri dalam keadaan kepalanya pecah turut tersebar di media sosial dan menimbulkan rasa simpati ramai.

Sementara itu, pihak polis turut #mengesahkan kejadian tersebut dan siasatan sedang dijalankan.

Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten #Komisioner Mior Faridalatharash berkata, sepasang selipar milik mangsa dijumpai berdekatan koridor di tingkat 16.

Berdasarkan siasatan lanjut, kita percaya #mangsa mengalami tekanan perasaan selepas kecewa dalam hubungan cinta. Bagaimanapun, siasatan lanjut sedang dijalankan bagi mengetahui punca sebenar kematian katanya.

Dalam pada itu, timbul pula khabar angin panas #mendakwa mangsa bertindak sedemikian ekoran bertengkar dengan teman lelakinya yang meminta gambar bogel dirinya.

Khabar angin yang tersebar ini sekali gus membuatkan #netizen meluahkan rasa kesal dan kata-kata kecaman kepada teman lelaki Darshwini.


Terpanggil untuk mempertahankan dirinya, teman lelaki #Darshwini, iaitu Rohen Sivakumaradass, menafikan hal tersebut.

Darshwini dan saya sudah bersama lebih dari empat tahun. #Apa yang membuatkan anda terfikir saya meminta gambar bogel sekarang setelah lama bersama?

Kalau anda tidak kenal siapa dia personally tolong jangan #kongsi apa-apa mengenai dia. Lebih baik kita mendoakan dia berada di tempat yang tenang tulisnya.




0 comments:

Post a Comment